Δραστηριότητες

Η ¨αχίλλειος πτέρνα¨ του δρόμου Μουδανιών – Ποτίδαιας.
Η ¨αχίλλειος πτέρνα¨ του δρόμου Μουδανιών – Ποτίδαιας.

Κινδύνευσε να γίνει το νέο γεφύρι της Άρτας, αλλά ευτυχήσαμε τελικά να δούμε ολοκληρωμένο το κομμάτι του δρόμου Μουδανιών - Ποτίδαιας, 5,2  χιλιομέτρων να παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία ενόψει του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος, με εξαίρεση 1 χλμ πριν από τη γέφυρα.

Είναι λυπηρό που δεν μπορούμε να πανηγυρίσουμε όπως ο πρωθυπουργός  όταν εγκαινιάζει ημιτελή οδικά δίκτυα.

Στο συγκεκριμένο έργο, αποτυπώθηκαν ξεκάθαρα οι παθογένειες του ελληνικού δημοσίου στον τομέα των έργων υποδομής.

Για την κατασκευή δρόμου μήκους μόλις 4,2 χιλ. χρειάστηκαν 4 χρόνια. (τα έργα ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2013 με σκοπό να έχουν ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2015).

Είναι λυπηρό το γεγονός της απώλειας ανθρώπινων ζωών και της υπέρμετρης ταλαιπωρίας που βίωσαν όχι μόνο οι ντόπιοι κάτοικοι, αλλά και χιλιάδες Έλληνες και αλλοδαποί τουρίστες, στο κομμάτι αυτό κατά τη διάρκεια της κατασκευής του.

Ο κάθετος άξονας της Εγνατίας Οδού Θεσσαλονίκη-Κασσανδρεία είναι ένας οδικός άξονας που είναι ΣΧΕΔΟΝ ολοκληρωμένος. Από το σύνολο του αυτοκινητόδρομου τα έτοιμα τμήματα είναι το Θεσσαλονίκη-Μουδανιά και Ποτίδαια-Κασσάνδρεια.

Από σήμερα δίνεται στην κυκλοφορία το ενδιάμεσο τμήμα Μουδανιά-Ποτίδαια, είναι η τελευταία προσθήκη στα έργα με το παράδοξο πως από τα συνολικά 5,2χλμ κατασκευάστηκαν τα 4,2 χιλιόμετρα λόγω  αντιδράσεων κατοίκων που αντιδρούν στη δημιουργία του αυτοκινητόδρομου στην περιοχή.

Ταυτόχρονα  με τους επαινετικούς λόγους οι οποίοι μπορούν να εκφραστούν για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος, εκφράζονται και ανησυχίες για τη λειτουργικότητά του ιδίως σε μέρες κυκλοφοριακής αιχμής αφού χρειάζεται τα οχήματα από τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας να κινηθούν σε μία για να περάσουν τη γέφυρα.

Μένει να αποδειχτεί στην πράξη αν το εναπομείναν ένα χιλιόμετρο του δρόμου δεν αποτελέσει την ¨αχίλλειο πτέρνα¨ του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης-Κασσάνδρειας.